tenker høyt.

lørdag 16. februar 2008

Kaos.

Jeg er dårlig til å...


...betale regninger før 2.purring...
...levere tilbake bibliotekets eiendeler innenfor fristen, eller overhodet...
...vaske klær FØR jeg må bruke bikini som undertøy...
...bestille reiser og flybilletter FØR i siste sekund...
...få sendt avgårde søknader...
...gå ut med søpla...
...møte opp i tide på tyskkurset...
...fylle ut skjemaer som burde vært fylt ut...
...kaste den maten i kjøleskapet som burde vært kastet...
...ta ut kontanter FØR jeg er helt blakk (tatt i betraktning at tyske minibanker ikke akkurat befinner seg på hvert gatehjørne)...
...legge bilder fra kameraet inn på dataen før de er et halvt år gamle...
...svare på e-mailer og tekstmeldinger...
...rekke offentlige transportmidler (buss,tog etc.) med slik margin at det ikke innebærer løping...
...lade mobiltelefonen før den er tom for batteri...


...er det noen som har en kur mot kaos?

2 kommentarer:

anemarthe sa...

Jeg lurer på hva det er du egentlig gjør jeg...? hehe. Kur mot kaos. Jeg tror det i ditt tilfelle dessverre er uhelbredelig...

Anonym sa...

Haha- denne her kjente jeg meg igjen, i. Du må få deg en ryddig, flittig bie til kjæreste. Det løste mye av mine problemer.

«Jeg kan ikke vaske, eg trenger en mann!»

Eller noe i den stilen (c: